מדיניות משלוחים, החזרות וביטולים

מדיניות משלוחים והחזרות:

האתר ידאג לאספקת הזמנת מוצרים שבוצעה באתר לכל מקום עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע ההזמנה באתר.

הזמנות בתחומי מדינת ישראל יטופלו ויסופקו תוך 3-5 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית לרבות יו"ש, רמת הגולן, עוטף עזה ובקעת הירדן, בעלות דמי משלוח כמפורט באתר.

״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.

האתר לא יבצע משלוחים לישובים מעבר לקו הירוק בעלי סיכון ביטחוני. במקרים חריגים בהם קיימים עומסים מכל סיבה שהיא, לרבות עומס בגין תקופת חגים או כל סיבה שהיא, ייתכן כי זמני המשלוח יתארכו.

עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.

במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. במידה והמזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.

במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.

במידה והלקוח יציין בהזמנה או לאחר מכן כי הוא מסכים שההזמנה תושאר ליד הדלת או אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה, האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים ליד הדלת או אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.

אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:

ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;

האתר (לרבות חברת השליחויות שלו) מבצע חלוקה באותו אזור;

אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.

האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:

 כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;

מסיבות הקשורות לחברת השליחויות של האתר;

סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.


מדיניות שינויים וביטולים:

בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה תועבר לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.

החזר, שינוי או ביטול של הזמנת מוצרים יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.

במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת המוצר, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר.

החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.

במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר:

על הלקוח להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקבל אותו;

לא נעשה במוצר שימוש מכל סוג שהוא;

המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;

העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;

יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).

במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר, תחול על האתר.

מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.

כל החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.

החזר הכספי יינתן, ככל הניתן, באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.

האמור בתקנון זה כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.


צריכים עזרה נוספת?

ניתן לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף במייל: hello@financejourney.co.il

או בשירות הלקוחות בוואטספ בלחיצה על הכפתור/בטלפון: 055-8859769

הערכה שלנו נולדה מתוך ההבנה שחינוך פיננסי הוא תחום שנשאר מחוץ למסגרות החינוך של ההורים והמורים שלנו. החלטנו לקחת אחריות וליצור ערכה שמעניקה לילדים כלים להבין כיצד כסף עובד, ואיך ההחלטות שהם מקבלים היום משפיעות על העתיד שלהם. עם הערכה שלנו, הילדים לומדים לנהל כסף בתבונה תוך כדי שמירה על התחביבים שלהם.
Email: Hello@FinanceJourney.co.il
זכויות יוצרים © 2024. מופעל על ידי FinanceJourney